2011. december 3., szombat

Giri Gyros


Aki evett már Nyíregyházán gyrost, az tudja, hogy az ottani a nevén kívül nem sokban hasonlít a török ételhez, inkább amolyan húsos szendvics. Évek óta járok egy helyre ami szerintem a legjobb a városban. Biztosan mindenkinek vannak itt is kedvencei, nekem viszont a kiszolgálás, a minőség és az ár itt a legkedvezőbb. A kiflit helyben sütik maguknak és mielőtt megtöltik egy kicsit meg is pirítják. Lehet kérni csirkehússal vagy májjal, esetleg vegyesen, bacon is mehet bele ha valaki igazán húsos élményre vágyna. A zöldségek klasszikus magyar dolgok, paprika, paradicsom, gomba, kukorica illetve lila hagyma. A sajt lehet füstölt vagy normál trappista, csípős vagy enyhe, szóval rengeteg az opció. Ha valaki nem figyel csak bólogat a feltett kérdésekre akkor kap egy fullos gitáros gyrost. Én is így jártam az első alkalmakkor, de ez nem szegte kedvem és kitapasztaltam a számomra legkedvezőbb összeállítást, amit a lányok már tudnak is...A közelmúltban pizzasütést is kezdtek, főzött paradicsomos alappal, kiszállítva is. Állítólag jó, ismerve a szendvicset, hihető.
Nehéz bármit mondanom, ez 5/5.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése