2011. december 26., hétfő

Halihó Hamizó

 Többször agyaltam már rajta, hogy meg kellene itt állni. Látom a kiírást, hogy eredeti török ételek, kellemes környezet. Az első csalódás akkor ért amikor kiderült, hogy az udvaron állva leszek kiszolgálni nincs lehetőségem csak kint leülni, egy aranyér vállalásával együtt. Normál gyros volt a menü pitában. Elkeserítő volt a várakozási idő is, ami alatt mások elfogyasztottak kétszer két deci forralt bort. Ünnepi hangulatom nem volt viszont egy autó még várt rám a parkolóban, ezért ezt kihagytam. Nos miután kézbe vettem a szendvicset kicsit átértékeltem a dolgot. Normál méretű, kellemesen tömött, nem hideg, nem meleg. Pár falat után valamilyen kellemes, csípős, ugyanakkor édes ízt lehet érezni, valamelyik szósznak köszönhetően. A kezdeti nehézségeket leküzdve egy nagyon jó ár/érték arányú igazán finom szendvicset fogyasztottam. Erős 4/5 az értékelésem. A hely varázsa tavasszal, esetleg egy éjszakai buli után jöhet ki igazán, de az nem én leszek aki ezt megtudja. Bár...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése